KATEGORIE
Zpěz k nákupu
Audio, video, TV
AUTO - MOTO
Dům a zahrada
Foto
Hračky
Chovatelské potřeby, Drogerie
Malé domácí spotřebiče
Počítače, notebooky, mobily
Sport, krása, zdraví, zábava
Velké spotřebiče
Výprodej ULTRA nízké ceny
Zdraví, wellness
Na vašem soukromí nám záleží
(1) Year Extended Warranty for (1) Easy UPS SRV/ SRVS Level 02
2239 Kč
1851 Kč bez DPH
Dostupnost: Ano, centrál. sklad
Part no.: WBEXTWAR1YR-SE-02
Kód produktu: 98365053
Výrobce: APC
Popis produktu
Zkušení pracovníci naší technické podpory jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy. Můžete být tedy klidní, pomoc budete mít k dispozici vždy, když ji budete potřebovat.
zákaznická linka ČR: 382 766 333, SK: 245 524 010
email: podpora@apc.com
https://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm
Registrace záruky na https://www.apc.com/cz/cs/support/entitlement/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS - tato informace je požadována v jiné části registrace.
DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících ("hardwarových") částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu - Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
* Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.
Popis produktu
Získejte prodloužení záruky na tovární záruku nad rámec původní záruční lhůty pro váš klid a ochranu před selhánímZkušení pracovníci naší technické podpory jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy. Můžete být tedy klidní, pomoc budete mít k dispozici vždy, když ji budete potřebovat.
zákaznická linka ČR: 382 766 333, SK: 245 524 010
email: podpora@apc.com
https://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm
Registrace záruky na https://www.apc.com/cz/cs/support/entitlement/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS - tato informace je požadována v jiné části registrace.
DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících ("hardwarových") částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu - Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
* Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.