přihlašování
Email:
Heslo:
Autologin:

Email:

Produkty
Reklamační formulář

Jak postupovat v případě poruchy výrobku a jeho reklamace

  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete pečlivě zabalené zboží na níže uvedenou adresu.
  • Pokud chcete postupovat podle § 1820, odstavec 1, odstoupit od smouvy ve 14-ti dnech, použijte formulář, který je ke stažení v sekci obchodní podmínky.
  • Prokázání nákupu od naší společnosti je jednou z podmínek reklamace . Servisní číslo ( S/N ) slouží k jednoznačné identifikaci výrobku. Pokud Váš produkt disponuje servisním číslem,  také tedy značeným S/N, prosíme o jeho uvedení do poznámky reklamačního formuláře.
Reklamační oddělení
ANTALON, s.r.o. 
Oblouková 102, Liberec Stráž nad Nisou, 463 03
Česká Republika
Email: reklamace@antalon.cz

Společně se zbožím prosíme doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, který najdete na této stránce.

* povinné položky
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Pokud máte preferovaný způsob reklamace, prosím vepište do poznámky. Pokud nebude vepsáno nic, budeme se snažit opravit Váš výrobek v co nejkratším termínu. Děkujeme.
DODACÍ ADRESA, POKUD CHCETE ZASLAT ZBOŽÍ NA VAŠÍ ADRESU.
 
*  
*  
*  
*