KATEGORIE
Zpěz k nákupu
Audio, video, TV
AUTO - MOTO
Dům a zahrada
Foto
Hračky
Chovatelské potřeby, Drogerie
Malé domácí spotřebiče
Počítače, notebooky, mobily
Sport, krása, zdraví, zábava
Velké spotřebiče
Výprodej ULTRA nízké ceny
Zdraví, wellness
Na vašem soukromí nám záleží
Střídavý motor Hobbywing Xerun V10 G3 7,5T 4420KV
1879 Kč
1553 Kč bez DPH
Dostupnost: Skladem-dodání 2-4 dní
Part no.: HW30401110
Kód produktu: 112535573
Výrobce: Hobbywing
Váha: 0,17 kg
Popis produktu
Motory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové motory ve verzích Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnotu točivého momentu o 4 % a hodnotu KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač v kombinaci s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu chodu motoru.
Mimořádně nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouhých 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovým motorem V10 G2 byla hmotnost snížena o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou jezdci snadno upravovat vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Pro zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % ve srovnání s verzí G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Díky speciální konstrukci skříně je jádro statoru vystaveno vzduchu, což maximalizuje chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru. * Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u terénních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vnikání písku nebo jiných nečistot, čímž zabraňují poškození motorů u terénních vozidel. Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do motoru podle svých potřeb.
Rozkládací konstrukce
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž za účelem pravidelného čištění a údržby, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky v zadní části motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní součásti
Použití vysoce kvalitního jádra statoru, tepelně odolné cívky a rotoru z čisté mědi, ložisek nejvyšší kvality s vysokou pevností a přesností a pájecích polí s vysokou proudovou odolností zaručují vynikající výkon a životnost.
Specifikace
Model:
30401110
KV:
4420
Napájení LiPo:
2S
Počet cívek:
7,5 T
Hmotnost
161 g
Průměr
35,9 mm
Délka
51,2 mm
Délka hřídele
13,3 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
346 W
Špičkový proud
100 A
Časování
20 - 50
Rotor
?5-12,5
Použití
Drift 1:10, 2WD On-Road Racing
Popis produktu
Ještě lepší výkonMotory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové motory ve verzích Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnotu točivého momentu o 4 % a hodnotu KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač v kombinaci s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu chodu motoru.
Mimořádně nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouhých 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovým motorem V10 G2 byla hmotnost snížena o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou jezdci snadno upravovat vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Pro zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % ve srovnání s verzí G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Díky speciální konstrukci skříně je jádro statoru vystaveno vzduchu, což maximalizuje chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru. * Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u terénních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vnikání písku nebo jiných nečistot, čímž zabraňují poškození motorů u terénních vozidel. Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do motoru podle svých potřeb.
Rozkládací konstrukce
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž za účelem pravidelného čištění a údržby, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky v zadní části motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní součásti
Použití vysoce kvalitního jádra statoru, tepelně odolné cívky a rotoru z čisté mědi, ložisek nejvyšší kvality s vysokou pevností a přesností a pájecích polí s vysokou proudovou odolností zaručují vynikající výkon a životnost.
Specifikace
Model:
30401110
KV:
4420
Napájení LiPo:
2S
Počet cívek:
7,5 T
Hmotnost
161 g
Průměr
35,9 mm
Délka
51,2 mm
Délka hřídele
13,3 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
346 W
Špičkový proud
100 A
Časování
20 - 50
Rotor
?5-12,5
Použití
Drift 1:10, 2WD On-Road Racing